.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نوروزی مهندس قناعت استاندار گلستان
پیام نوروزی مهندس قناعت استاندار گلستان

استاندار گلستان در پيامي فرارسيدن بهار طبيعت و آغاز سال نو را به مردم استان ، مسافران و گردشگران نوروزي تبريک گفت.

به گزارش شمال نیوز، در پيام نوروزي مهندس "جواد قناعت" آمده است: بهار يکي از باشکوه ترين جلوه هاي رحماني در جهان هستي است که مي توان با تماشاي آن، نقبي به عالم معنا زد و راهي به سوي خدا يافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

استاندار گلستان روز شنبه افزود: فصلي نو که طبيعت رداي شکوفه بر تن مي کند و انسان ها را به مهرورزي، گره گشايي و هم گرايي فرا مي خواند.

قناعت ادامه داد: ربيع، پيام آور تعادل است و اين که در سايه تعادل است که زندگي زيبا مي شود، با ديدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به ياد مي آوريم، در اين که چشمه مهر ايزد همواره به سوي آدميان و همه موجودات، سرازير است و ما اگر او و نشانه هايش را فراموش کنيم، او هرگز ما را فراموش نمي کند و با دگرگوني فصل ها نيز به جلوه گري قدرت بي پايانش مي پردازد تا شايد دلي به ياد او افتد و به شوق او بتپد و بر اثر تماشاي جلوه هايش، اشک شوق از چشمي جاري شود.

استاندار گلستان در ادامه فرارسيدن عيد نوروز را تبريک گفته و آورده است: اميد واثق دارم به ياري خداوند مستعان در ظل توجهات حضرت مهدي موعود(عج) و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي همواره سربلند و پيروز باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.257 seconds.